Никакой принаципиальной разницы нет! Все верили и поклонялись Солнцу Невидимому Разумному:
СТОГЛАВ СОБОР 1551 ГОДА
О ПРЕДИСЛОВИИ ГЛАВА 2
О сем исписа некто мудрый, зело, рече, прекрасно при утрени показуется солнце светоносно, бо сый тма им обгоняется, и луна охуждает, и нощь не состоится. Уяшняет день, просвещает воздух, небо красно показует, землю удобряет, море облистает, и нестъ мочно видети звезд на тверди небесней, едино бо то своими лучами осиявает всю вселенную и что к сим. Аще убо чювственное солнце толику силу светлости имать, то колъма паче разумное солнце. Чювственное убо cue солнце на чювственая места сияя, мокроту земную изсушает, разумное же солнце явльшееся нам обоя в души содевает, изсушает мокроту и страстей нечистоту и еже от сих очищает , и тука подает разумной земли душевной, от негоже на-паяеми сади добродетели питаеми бывают и по малу возрастают. Чювственное солнце видимо бывает и невидимо. Разумное же солнце видимо бывает достойными, и всех зрит паче же зрящих его, чювственное солнце не глаголет, ниже глаголати кому дает, умное же солнце глаголет любовным своим, и глаголати и зрети всем дарует, понеже солнце правде есть бог, якоже писано есть. Всем просто сияя луча благодати своея и просвещает разумно верным сердца и очесом чювственым свет дарует. Сего ради глаголет: аз есмь свет миру, и яз свет в мир приидох, и без мене, рече, не можете творити ничтоже, и того благодатию всяка душа боголюбива, яко воск, умягчавается. И образы и знамении божествене разумнии приемлющи, и бывает бо-жие жилище духом. Cue праведное солнце - Христос, бог наш милосердый.